niedziela, 8 listopada 2015

Tourner Dans Le Vide

No cóż, trudnym warunkom należy stawiać czoła, dlatego, kiedy po dłuższym czasie znalazła się w końcu wolna chwila, przyszedł czas na sesję w deszczu. Na szczęście udało nam się z nim poradzić i, nie licząc fragmentu bluzki, praktycznie go nie widać. ;) Sesje jesienią/zimą nigdy nie należały do moich ulubionych, głównie dlatego, że zazwyczaj ich nie było. Trudniej jest znaleźć wspólny, pasujący termin, a kiedy już się uda na przeszkodzie staje zazwyczaj pogoda. Nadchodzące prognozy wciąż mnie przerażają, a nie chcę wstawiać postów raz w miesiącu, na co zaczyna się zapowiadać.
W dzisiejszym klasycznym zestawieniu bluzka z dość nietypowymi, koronkowymi rękawami. Zauroczyła mnie ogromnie i myślę, że się polubimy, również ze względu na kolor, który ostatnio podoba mi się coraz bardziej. Powoli zaczynają przemawiać do mnie elegantsze części garderoby, zobaczymy, co z tego wyniknie. :) Udanego tygodnia!
fot. Gabriela

bluzka - TUTAJ; spodnie - Only; sztyblety - CCC; torebka - H&M; zegarek - Granashop

21 komentarzy :

  1. Stylizacja fenomenalna!
    A za zdjęcia w deszczu to Cię podziwiam - nie każdy byłby gotów na takie poświęcenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Zapraszam też do mnie nowy post http://lauramoodo.blogspot.com/2015/11/jesienne-kolory.html ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look:) śliczną masz bluzkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta torebka ! Już od dawna podobają mi się takie właśnie akcenty z frędzlami, ale nie mogę znaleźć sobie nic dla siebie ;//
    Pozdrawiam serdecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka! Super zdjęcia! Muszę zaglądać częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomadka też mi się podoba ! W dodatku ta torba jest jak najbardziej w moim guście. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look :) bardzo mi się podoba ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna koszula , fajna stylizacja :)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta bluzka, torebka też bardzo mi się podoba, ogólnie całość jest świetna :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby jeszcze troszkę utrzymała się ładna pogoda to byłoby dobrze :)
    Świetna torebka , a Ty wyglądasz bardzo ładnie :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że coś dodałaś. Pogoda niech będzie dobra, by porobić jeszcze trochę zdjęć :)
    Ah, cudna torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. I like the blouse, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czego się nie robi na potrzeby bloga ;) Ja ostatnio na szczęście przeczekałam pogodę i udało mi się zrobić zdjęcia nie moknąc.
    ładna stylizacja, podoba mi się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/shein-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz :) Świetna torebka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, lubię takie :)

    inspilife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka - super kolor i fason i bardzo mi się podobają te koronkowe wstawki :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpisuję się pod tym, mam taki sam problem. Sesje w okresie jesienno- zimowym są nie małym wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wszystko dobrałaś. Nawet deszcz nie przeszkodził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rozkloszowane rękawy i kolor bluzki, frędzlaki i mocne usta ;) totalnie w moim stylu!

    Zapraszam na bloga mojej córci :) :* www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.