piątek, 13 marca 2015

Jak za honor i szacunek mam zbudowac wspólny dom nam?


Statystyki wskazują na to, że ostatni post przyciągnął Waszą uwagę, z czego bardzo się cieszę. :) Kiedyś byłam o wiele bardziej aktywna w blogosferze, później przez długi czas było słabo, przez co straciłam część czytelników. Obiecałam jednak, że od tego roku "wracam" na nowo i jak na razie się pilnuję, sesje są regularne i choć trochę ciekawsze, niż dotychczas. Mam nadzieję, że Wam też się podobają. :)
Całe szczęście, że robi się coraz cieplej i ładniej, nie mogę się już doczekać lata, kiedy w końcu będzie czas na zrealizowanie wszystkich planów.
Dziś trochę inna propozycja. Na co dzień uwielbiam bluzy i swetry, nic innego nie "zachęca" mnie wygodą. Mimo tego muszę przyznać, że ta koszula będzie zdecydowanie jedną z moich ulubionych rzeczy. Od jakiegoś czasu szukałam podobnej i jestem z niej naprawdę zadowolona. Resztę znacie z poprzednich postów - torebka będzie już chyba moim hitem roku, a botki towarzyszą mi przy wielu sesjach. Udanego weekendu. :)
photos by Gabriela

koszula - Oasap (bezpośredni link); spodnie, torebka, botki - H&M

Proszę o kliknięcia w link powyżej i z góry bardzo dziękuję!


15 komentarzy :

  1. Świetna torebka , uwielbiam frędzle !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw,wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje ci ten zestaw :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! <3 szacunek do drugiej osoby to na prawdę bardzo ważna rzecz
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :) Ciekawa jestem jak bym się w takich czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka z frędzlami i buty = mój styl, mój gust! świetnie wyglądasz;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podobają mi się takie buty!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty są świetne :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne oczy :)
    A te buty świetne!

    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.