sobota, 21 marca 2015

I could be the best that I could be


Ten tydzień mnie wykończył, zasypiam na siedząco. Dużo się dzieje, a czasu jakby mniej. Z drugiej jednak strony dobrze, że wszystko tak szybko leci, do lata niedaleko. :) Pierwszy dzień wiosny poprzedził piękny, słoneczny tydzień i mam nadzieję, że na tym się nie skończy. Ze zniecierpliwieniem czekałam na weekend, bo niestety sesja w ciągu tygodnia jest niemożliwa. Jak na złość wczoraj zepsuł mi się laptop, na którym miałam ponad 10 tysięcy zdjęć... Mam nadzieję, że uda mi się je jeszcze odzyskać. Dzisiejsza sesja może trochę różnić się jakością i kolorami od poprzednich - na tym komputerze nie mam ulubionego programu do obróbki zdjęć. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z sesji, połączenie wygodne i odpowiednie na co dzień. Miłego oglądania zdjęć i udanego tygodnia, ja lecę spać. ;p
photos by Weronika

spódniczka - Oasap (bezpośredni link); sweterek - Bershka; torebka, okulary - H&M; sztyblety - CCC

Proszę o kliknięcie w link powyżej i z góry bardzo dziękuję!


37 komentarzy :

  1. kliknelam
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne połączenie czerni i czerwieni, genialne zdjęcia ;3

    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka !

    __________________________
    Fashion handbags!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja ale torebka najlepsza :D
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka jest super, miałam kiedyś taką, niestety frędzle zaczęły się odklejać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. hej bardzo fajna stylizacja i ta torba jest mega! dziękuję za odwiedziny, zapraszam do obs.:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, piękna spódniczka :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest moim faworytem <3
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw <3 Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna stylizacja nic dodać nic ująć :D
    http://carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki ładny outfit! ♥
    Idealnie do ciebie pasuje :)
    Poklikałam oczywiście..

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz, torebka świetna! :) sama się na taką "czaję"

    OdpowiedzUsuń
  13. w torebce z frędzlami się zakochałam! Bardzo udana stylizacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia, a torebka taka o jakiej marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look ;) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądasz, idealne połączenie kolorystyczne :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super połączenia :) obserwuję :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w przeciwieństwie do Ciebie właśnie przez ten tydzień wypoczęłam :)
    Śliczne zdjęcia!;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, nie zazdroszczę tyle straconych zdjęć, choć mam nadzieję, że niebezpowrotnie ;-) A wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedzimy bloga i miły komentarz :). Wyglądasz ślicznie, dziewczęco i naturalnie.

    I masz przefajną torebkę z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne połączenie kolorów! Spódniczka jest urocza <3
    I oczywiście świetna torebka :)!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham wszelkiego rodzaju bordowy i burgund, więc od razu jest ode mnie +. Dodatkowo super, że wybrałaś coś niestandardowego, mówię o topie, bo większość dziewczyn przestała już eksperymentować z modą i po prostu wrzuca na siebie kolejną bluzę z odjazdowym tekstem lub słodką grafiką itd.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    U mnie recenzja książki na podstawie serialu oraz DIY.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  23. połączenie czerwieni z czarnym jest ostatnio moim ulubionym ;)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio uwielbiam torebki z frędzlami, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw. To piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna torebka, bardzo ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam identyczną spódniczkę, lecz w jaśniejszych kolorach;) Piekna;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się spódnica i torba, całość na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja świetna :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz rewelacyjnie w spódniczce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.