niedziela, 2 listopada 2014

Mohair sweater

Z września zrobił się listopad, tak to jest z moją systematycznością. Myślałam, że będzie łatwiej, ale zaczyna się ściemniać tak szybko, że na sesję zostaje mi raptem jeden dzień w tygodniu, gdzie akurat fotografa brak... Tak więc czekałam i czekałam. Dziś mam dla Was namiastkę zdjęć, nie udało nam się niestety zrobić więcej. Zawsze lubiłam zimno, a w tym roku wręcz przeciwnie. Zaczęłam tak marznąć, że najchętniej siedziałabym pod trzema kocami i nie ruszała się z domu. Też tak macie? :)
Pocieszam się jedynie tym, że tygodnie mijają mi bardzo szybko. Czekam na grudzień ze zniecierpliwieniem. Zostawiam Was z tymi kilkoma zdjęciami i obietnicą, że postaram się napisać jak najszybciej. :)
photos by Weronika

kurtka - nn; sweter - Oasap; spodnie - New Yorker; sztyblety - CCC; zegarek - Granashop; pierścionki - H&M


18 komentarzy :

  1. sweter jest genialny!


    _________________________________
    a u mnie>
    mój wywiad i stylizacja dla Avanti!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny sweterek i świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżastino, wszystko supiładnie, ale my musimy się w końcu spotkać! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko! Jak ty schudłaś, moj Boże!
    Świetne zdjęcia, jak zawsze <3
    rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look! Bosko wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!!<3
    zapraszam do mnie:) http://say-hell0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.