niedziela, 1 grudnia 2013

Hello December


Eh, takie małe marzenie o świeżutkim śniegu na 1 grudnia legło w gruzach, ale powinnam się tego spodziewać. Nieważne. I tak cieszę się, że w końcu mamy ten miesiąc, teraz wszystko powinno szybko zlecieć ;p Moi rodzice są niestety bardzo przewrażliwieni, a i mi samej nie uśmiecha się wychodzenie na sesję w taką pogodę, tak więc jak na razie zdjęcia będziemy robić w moim pokoju, takie urozmaicenie (:
Dzisiejsza sesja odbiega od pozostałych - nie ma całego outfitu (a to dlatego, że zamiast sukienki przyszła koszula nocna, no ale cii), a pojawia się za to mały "klimacik". Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają. A tak przy okazji - jak radzicie sobie z taką pogodą? Macie jakieś sprawdzone sposoby na lepszy humor? :)
photos by Paulina

Sukienka, naszyjnik - Chicnova; pierścionek - Oasap; zegarek - Granashop


23 komentarze :

  1. The first snapshot is fantastic) You look wonderful! The rest of photographs is also just fine:) You can never go wrong with a black dress!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No w taką pogodę mi też się nie chce wychodzić. A co do śniegu też miałam nadzieję, że już się pojawi

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że go nie ma ;c
    Zdjęcia wyszły Ci fenomenalnie ♥_♥

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia ♥,♥

    Ostatnie godziny rozdań na moim blogu, zapraszam do zgłaszania się ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjecia! :) Takie magiczne :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że grudzień będzie dobry :D Fajny pomysł na zdjęcia ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet mi nie mów o śniegu. I tak jest zimno, jeszcze śniegu by brakowało >.<
    A zdjęcia jak zwykle ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, a śnieg będzie na świeta, no chyba że moje marzenie tez legnie w gruzach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia <3
    najbardziej podobają mi się te
    na których przygryzasz warge :D nwm czemu ;p

    Zapraszam na małe rozdanie do mnie !
    weloveemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę śnieg na święta! Chociaż tyle ;D Dlaczego twoi rodzice są przewrażliwieni? Z jakiego powodu bo nie za bardzo zrozumiałam (?)
    Fajne zdjęcia. U mnie też starsznie zimno i niestety sesje w plenerze musze sobie darować... Na lepszy humor zawsze pomorze dobra muzyka, jakaś komedia czy inny dobry film lub spędzneie czasu w najlepsym towarzystwie, jakś impreza a moze po prostu dobra ksiażka?
    http://variety-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go chcę! :D
      Rodzice są przewrażliwieni, bo ciągle choruję i jak jest zimno, to mnie z domu nie wypuszczają, a już szczególnie na zdjęcia ;p
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Niestety na taki prawdziwy śnieg będziemy musieli jeszcze trochę poczekać :(

    A zdjęcia całkiem ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, świetna jesteś! <3
    http://aboutfalse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.