piątek, 15 listopada 2013

Am I lost in your eyes?


Jeju, jak dobrze, że już weekend. Znowu mi sił brakuje i nie mam pojęcia czemu. Jutro chyba z łóżka nie wstanę :p Wczoraj byłam z klasą w kinie na filmie "Mój biegun". Świetny, naprawdę polecam :) A za tydzień "W pierścieniu ognia", odzyskałam sens życia!
Dziś w końcu pokażę Wam sesję z poprzedniego tygodnia. Sporo nowości, które pojawiły się w poprzednich postach w końcu doczekało się swojej "premiery" :) Zdjęcia są jasne, ciepłe, takie pozytywne, choć sama nie potrafię wyjaśnić czemu. Bardzo mi się podobają, i tyle (:
Nie mam zbytnio siły na napisanie czegoś ciekawego, a wywodów też nikt nie będzie chciał czytać. Macie jakieś plany na ten weekend? Pochwalcie się, chętnie poczytam :)
photos by Paulina

płaszcz - Orsay; sweter, pierścionek - Oasap; spodnie - New Yorker
beanie, łańcuch - Granashop; buty - rynek

25 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta a zarazem ciekawa stylizacja :D Pierścionek jest genialny xD

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. odjazodwy pierścionek :) może służyć do obrony ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie doslownie wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!!! jesteś śliczna!!! rewelacyjny sweterek!!! wszystko do siebie idealnie pasuje!
    super blog!!! dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty!!!
    a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka i pierścionek. :33 Faktycznie zdjęcia oddają radość. xD

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość ładnie wygląda, ale dla mnie łańcuszek jest zbędny. pierścionek zabójczy.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz, czapka i sweterek genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :D piękny sweter *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz suchą skórę na dłoniach >.<
    Zdjęcia fajne i masz niesamowicie fajne paznokcie. Ja nie umiem zapuścić takich długich.
    Ja ide na urodziny do znajomej, a później książki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, dodatkowo był mróz, więc wygląda to jeszcze gorzej ;/

      Usuń
  11. Czapka jest genialna. Podobnie pierścionek. Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Stonowana, ale jednak wyrazista. Btw, świetny makijaż!

    http://rosee-hirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter!*.* Śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja zaje..... * <3
    Sweter i czapka rewelacja !!!
    Zapraszam do mnie http://thealexlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mam na imię Kasia. Może pamiętasz jak pisałam posty na blogu zaczarovane.blogspot.com? Teraz zaczęłam pisać sama na blogu xjestemxkasiax.blogspot.com. Zapraszam! Świetna stylizacja! :*
    + zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ukradne ci buty bo mi się podobają

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny outfit :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny blog, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.