środa, 4 września 2013

Widzę, spływam

No i się zaczęło. Łatwo nie będzie na pewno, bo już jest o wiele mniej wolnego czasu, no ale najprawdopodobniej będę miała 3 treningi w tygodniu, więc jest po co żyć! :D  Ze zdjęciami też jest różnie, ponieważ "sesja" zajmuje dużo czasu, potrzebna jest dobra pogoda i fotograf po ręką. Zazwyczaj kiedy wychodzę na zwykły spacer z przyjaciółką staram się zabierać ze sobą aparat i wtedy zrobić choć trochę zdjęć, ale nie wiem, czy takie Wam pasują? Jeśli chodzi o zdjęcia w domu, to też mam z tym problem, ponieważ na 20 jedno wychodzi ładne... No ale jakoś to będzie, liczę na Wasze rady, propozycje :) Postaram się też przynajmniej raz w tygodniu dodawać notki tematyczne, z przemyśleniami. Myślę, że byłby to dobry pomysł. Więc tak jak już wcześniej wspomniałam, mam dla Was zdjęcia zrobione podczas spaceru z przyjaciółką. Co możecie zobaczyć? Kolejną parę okularów i nową bluzę. Chyba wiecie już, jakie jest moje uzależnienie, więc nie muszę tłumaczyć, dlaczego ją wybrałam...c:

photos by me & Gabriela

bluza - TUTAJ; okulary - nie mogłam znaleźć..; naszyjnik - Chicnova

21 komentarzy :

  1. super wyglądasz :)

    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę bee, ale powiem ci szczerze, że średnio ci pasuje w tych okularach. Ale zdjęcia ładne. I myślę, ze notki tematyczne będą ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz bee, lubię szczerą opinię :)

      Usuń
  3. u mnie też łatwo nie będzie ;/
    nowa bluza mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary *.* Super zdjęcia ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ta bluza jest na prawdę przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okulary! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza boska! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz ;) świetna bluza

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary i bluza genialne <3 + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.