środa, 23 stycznia 2013

New in

I jak Wasze samopoczucie? ;)  Ja jak na razie jestem zadowolona - zdążyłam odpocząć, ale zakwasy zaczęły dawać się we znaki. Taak, kochane zakwasy :>
Ze zdjęciami będzie różnie - ostatnio albo pogoda nie sprzyja, albo brakuje mi fotografa, albo nie wyrabiam się z czasem.Także uzbrójcie się w cierpliwość, obiecuję - niedługo będą.
W dzisiejszym poście - zapowiedź kilku nowości w mojej szafie oraz wyniki konkursu. 
PS: Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? :) 

Wyniki konkursu:
Wybrałam zdania proste i trafne, nie zawierające zbędnych informacji. Zwyciężczyniami zostają:

    Karolina G. oraz Ewelina D.


Gratuluję! :)
Tu natomiast - tak jak obiecałam, stworzyłam 2 obrazki ze zwycięskimi cytatami. Teraz do Was należy decyzja, który z nich ma szansę zostać umieszczony na Fan Page'u Carmexu. Tak więc w komentarzu wpiszcie numer obrazka, który Waszym zdaniem nadaje się bardziej :)

1.

2.




12 komentarzy :

  1. gratuluję zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza bluza bardzo fajna :D
    gratuluję zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie obrazek nr 1
    P.S. Jeżeli mogę coś zasugerować- moim zdaniem o wiele lepiej wyglądałby czrny tytuł posta aniżeli tak jak jest teraz.. (brązowy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, już zmieniłam :)

      Usuń
    2. Fajnie że wzięłaś pod uwagę moją opinię, i nie skomentowałaś tego w stylu: ''To mój blog i bedę z nim robiła co zechcę'', w takich momentach widać, że zdanie nasze (czytelników) nie jest Ci obojętne :) A co do wypowiedzi poniżej to się nie zgodzę taki wygląd bloga jest o wiele bardziej minimalistyczny, spokojny i nie rzuca się w oczy, i chyba taki jest najlepszy, mnie podoba się baaaaardzo ;)

      Usuń
    3. Aha i warto jeszcze dodać, że mniej znaczy więcej ;)))

      Usuń
    4. Zdanie czytelników jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ chcę, aby przeglądając mój blog czuli się komfortowo, aby podobało im się to, co robię, dlatego zapytałam w poście, co sadzicie o nowym wyglądzie :)
      Również bardzo podoba mi się ten wygląd, bo tak jak Ty uważam, że mniej znaczy więcej :)
      I dziękuję za miłe słowa, fajnie jest czasem poczuć, że ktoś docenia to, co robimy :)

      Usuń
  4. pierwsza bluzka mi się strasznie podoba *____*, co do wyglądu za bardzo biało ;o dodałabym jakiś kolorów (mogę spróbować zrobić na glowek, bo przed blogspotem bawiłam się w grafike) a co do cytatów to 2 ;3 + zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm. Potwierdzam słowa American Pie. Za mało kolorów tutaj, a nagłówka prawie nie widać (w każdym bądź razie, za pierwszym razem go nie zauważyłam. Co do hasła. Chyba 2.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.