czwartek, 13 grudnia 2012

Iloko

Nadrabiając zaległości postanowiłam przejrzeć ofertę sklepu Iloko i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona!  Jeszcze niedawno mało rzeczy przyciągało moją uwagę, natomiast teraz jestem zachwycona ich biżuterią. Czuję, że niedługo zakończę to owocnymi zakupami w tym sklepie ;)
BRANSOLETKA NEVER SAY NEVER
BRANSOLETKA KOLCE ZŁOTA PUNK SPIKE
BRANSOLETA ZŁOTA SZEROKA MANKIET
  PIERŚCIONEK DUŻY VINTAGE AMARANT
PIERŚCIONEK PODWÓJNY WĄSY TURQUOISE
PIERŚCIONEK DUŻA KOKARDA
KOLIA CHOKER MEDIUM GOLD
NASZYJNIK COLLAR VINTAGE ZŁOTY
WISIOR Z PASTELOWYM TRÓJKĄTEM
NASZYJNIK WISIOR BALON
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Iloko

29 komentarzy :

  1. genialna biżuterie *.* szkoda, że już wykorzystałam wszystkie fundusze :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kilka razy na tej stronie mają świetne rzeczy i zastanawiam się czy coś kupić ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie, ale widzę że mają cudowną biżuterię *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję już kilka razy przejrzeć ofertę tego sklepu i też mnie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja ! kokardkowy pierścionek <3
    idealna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak ILOKO ma genialną biżuterię i tak wpadającą w mój gust że chyba bym się nie wypłaciła ;D
    Dziękuję za komentarz , może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Love them all!!!

    GIVEAWAY ON MY BLOG
    xo

    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde ladna bizuterie maja - branzoletki szczegolnie mi sie podobaja:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza zauroczyła mnie swoja prostotą, śliczna jest <333

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza bransoletka i pierwszy naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie na pierwszych 10 miejscach swojej listy umieściła bym książki, uwielbiam czytać i pochłaniam je w takim tempie, że moja mama się śmieje, że je chyba zjadam;) A problem jest o tyle gorszy, że niestety lubię czytać swoje książki i odkładać je na półkę niż wypożyczać;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąsy rządą. Czy możesz skomentować i zaobserwować? Ja już jako natuń

    OdpowiedzUsuń
  13. very lovely jewellery pieces :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.