sobota, 1 grudnia 2012

Grudzień ♥ + wyniki

Czujecie już tą grudniową atmosferę? Do mnie jeszcze nie dociera. Jakoś ciężko jest mi oswoić się z myślą, że już za chwilę przywitamy Święta. Oby były białe ^^
A dziś, luźniejszy post. W nim moja nowość - kolejny sweterek ;p  Ostatnio je pokochałam ;D  Wprawdzie nie jest ich wiele, ale te, pokazane w dzisiejszym poście z pewnością wystarczą mi podczas tych zimnych miesięcy. Na końcu również wyniki konkursu organizowanego wspólnie z Merg
Udanego weekendu! ;)

Zwyciężczynią konkursu jest ...

... Natalia T. (łowczyni_meteorów)

Firma powinna się z Tobą niedługo skontaktować, gratuluję! :)

15 komentarzy :

  1. kurcze, szkoda że nie wygrałam, ale gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje a sweterki śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sweterki :3
    Ojej bardzo się cieszę z wygranej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega sweterrki :) i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne swetry:D No i oczywiście gratulacje zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne <3
    ja też je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. my jeszcze świąt nie czujemy ale pewnie się to zmieni jak zaczniemy szukać prezentów na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej. :)
Nie uznaję obserwacji za obserwację.